Business man sitting at office desk with laptop comparing financial data from newspaper

COMMERCIAL EXCELLENCE ANALYST

Hledáme kolegu (ž/m) na pozici Commercial excellence Analyst.

Chcete se stát součástí úspěšného týmu?

  • Rádi byste zúročili praxi z poradenství?
  • Chcete se aktivně podílet na budování úspěšné a společensky zodpovědné firmy?
Možná hledáme právě vás na pozici Commercial excellence Analyst.

NÁPLŇ PRÁCE

Commercial excellence Analyst se účastní řady interních a multidisciplinárních setkání, předkládá analýzy a návrhy na optimalizaci, vytváří závěry a doporučení. Commercial excellence Analyst sestavuje zprávy, které poskytují obchodnímu týmu a vedení relevantní informace pro řízení.
 
Mezi hlavní odpovědnosti a činnosti patří:

  • převzetí plného vlastnictví obchodních reportů a šablon, které mají být implementovány
  • podpora při kvantifikaci finančního dopadu příslušných iniciativ (zavádění nových produktů, stanovení cen, iniciativy ve vytváření kontaktů, programy rozvoje efektivity prodejního týmu,...) prostřednictvím dalšího rozvoje panelů Qlik,
  • zřizování a vedení měsíčních obchodních a cenových panelů
  • aktivní vyhledávání synergie při podávání zpráv napříč celou obchodní jednotkou
  • podpora obchodních týmů v porozumění a interpretaci vytvořených panelů
  • podpora obchodního ředitele podrobnou obchodní analýzou rozvojových projektů
  • předkládání hlavních závěrů měsíčních obchodních analýz obchodnímu řediteli
  • sestavování zpráv a hloubková analýza pro obchodního ředitele
  • účast na multidisciplinárních projektech pro zlepšení obchodního výkonu
  • organizace workshopů a brainstormingových schůzek za účelem optimalizace interakce mezi prodejem, marketingem a back office prodejem

OČEKÁVÁME

  • bakalářský/magisterský titul v oboru obchodní ekonomika / obchodní administrativa
  • nejméně 2 roky pracovních zkušeností v podobné oblasti (nejlépe v oblasti poradenství)
  • plynulá znalost angličtiny (písemně a ústně)
  • práce s Excelem, PowerPointem a Wordem na profesionální úrovni
  • pokročilá znalost SAP/BI/Qlik-sense
  • cit pro IT systémy, data a jejich interpretaci

NABÍZÍME

  • smysluplnou práci
  • velmi dobrý a výkonný tým
  • pomoc při zaškolení a odborný růst
  • zázemí stabilní společnosti
  • benefity společnosti: 5 týdnů dovolené, příspěvky na penzijní připojištění, zaměstnanecké slevy na produkty, příspěvky na stravování, příjemné pracovní prostředí, firemní akce, právní poradenství, aj.
Digitalisation process at Wienerberger

Zašlete nám životopis

Chcete-li být užitečný našemu prodejnímu týmu a našim zákazníkům, pak nám pošlete váš strukturovaný životopis včetně telefonického kontaktu na email: barbora.krejcova@wienerberger.com, Barbora Krejčová, tel.+420 383 826 440.

Ostatní nabízené pozice do Obchodního týmu ČR