„Na jaře se zdálo, že díky nepříznivým vlivům celosvětové pandemie budeme muset letošní ročník soutěže zrušit, ale nakonec se podařilo najít alternativní řešení s využitím moderních technologií, které má dnes doma každý student. Budoucí stavaři ukázali, že se i současným komplikacím dokážou dobře postavit. Na projektech pracovali z domácího prostředí, vše konzultovali se svými pedagogy online, a nakonec své práce odevzdali v elektronické podobě. Finálové projekty měly vysokou úroveň a myslím si, že letošní ročník soutěže byl skutečně reprezentativním vstupem do další dekády,“ říká autor soutěže a zároveň člen odborné poroty za Wienerberger Ing. Ivo Petrášek a dodává: „Přistoupili jsme k úpravě pravidel, umožnili elektronické odevzdání a hodnocení školního kola přes internet. Ukázalo se, že tato změna soutěži prospěla a posunula ji na vyšší úroveň. Rozhodli jsme se tyto změny zachovat a implementovat i do dalších let.“ Společnost Wienerberger si tímto ověřila, že studentům elektronické materiály a online komunikace vyhovují. V reakci na to připravila edukativní výuková videa, která byla do škol distribuována k rukám jednotlivých pedagogů zejména za účelem usnadnění výuky na dálky, praktické využití je však mnohem širší i v běžném prezenčním režimu.