Male and female project manager collaborating in front of computer screen at office

Odborný asistent/-ka (ž/m)

Jsi rád/a v administrativě?
Baví tě správa a údržba několika agend najednou?
Přidej se k nám. Vše, co se týká našeho systému tě naučíme, zaškolíme.

NÁPLŇ PRÁCE

  • správa interních předpisů, pojistné agendy, plných mocí, výkazů pro státní správu, zápisů, právních dat a archivu, náhradního plnění, poštovních zásilek, darů odborové organizaci, podpora agendy GDPR
  • koordinace oběhu smluv a dalších dokumentů
  • administrativní podpora pro audity
  • organizační příprava valných hromad, schůzek a jednání

OČEKÁVÁME

  • zájem o práci v administrativě a všeobecný přehled
  • důslednost a pečlivost
  • angličtinu na úrovni B1
  • pokročilá úroveň nástrojů z řady MS Office

NABÍZÍME

  • rozmanitou práci a širokou agendu
  • pomoc při zaškolení a odborný růst
  • zázemí stabilní společnosti
  • benefity společnosti: 5 týdnů dovolené, multisport kartu za 250 Kč, měsíční příspěvky na penzijní připojištění ve výši 1 500 Kč, body do cafeterie, roční bonus, zaměstnanecké slevy na produkty, příspěvky na stravování, příjemné pracovní prostředí, firemní akce, právní poradenství, aj.

Firma Wienerberger si váží svých zaměstnanců, zajišťuje jim potřebné vybavení a vzdělávání.

Digitalisation process at Wienerberger

Zašlete nám životopis

Pokud Vás práce u nás zaujala, pak nám pošlete váš strukturovaný životopis včetně telefonického kontaktu na email: barbora.krejcova@wienerberger.com, Barbora Krejčová, tel.+420 383 826 440.

Ostatní nabízené pozice v Českých Budějovicích