„Propojení s Olympijskými festivaly nám dávalo už od začátku smysl z několika důvodů. Prvním z nich je ten, že naše společnost dlouhodobě podporuje mnoho sportovních klubů, především ty, které se nacházejí v blízkosti našich závodů. Spojení se sportem pro nás mělo vždy velký význam a není tomu ani jinak v této epidemiologické době, ba naopak. V těchto časech je podpora sportu mnohem více důležitá, než jako tomu bylo doposud. A platí to především u mladší generace, která byla po většinu roku doma na distanční výuce a bez přístupu k volnočasovým aktivitám. S tím souvisí druhý důvod, kterým je vysoká podpora dětí, kterou se zabývá Olympijský festival nejen v těchto areálech, ale i vně na příměstských táborech. V neposlední řadě jde také o náš přístup k životnímu prostředí a projektu Zdravý domov, se kterým jsme příznačně spojili prezentaci na Olympijském festivale – Ve zdravém domě zdravý sportovní duch,“ popisuje Ing. Jan Minář, vedoucí marketingu společnosti Wienerberger.