Centrála společnosti Wienerberger
Udržitelný report 2022 | Wienerberger

Wienerberger chystá změnu vizuální identity. Cílem je sjednotit všechny značky pod hlavičku společnosti

05. 08. 2024
Wienerberger už není pouze výrobce různých stavebních materiálů, ale společnost nabízející komplexní portfolio řešení a služeb pro stavbu či rekonstrukci domu. V posledních letech se jeho působení značně rozšířilo a společnost tak přistupuje k postupnému rebrandingu a sjednocení vizuální identity všech značek.

Zásadním cílem je proměnit vnímání společnosti Wienerberger z “běžného” výrobce stavebních materiálů na lídra v oblasti inovací a dodavatele komplexních udržitelných řešení pro výstavbu, která splňují současné nejvyšší požadavky. Tento krok je součástí dlouhodobé strategie společnosti a považuji ho za klíčový pro náš další růst. Tuto transformaci chceme promítnout i do změny naší vizuální identity,říká generální ředitel společnosti Wienerberger Kamil Jeřábek.

Wienerberger se tak bude prezentovat v novém, moderním stylu, který sjednocuje všechny značky pod jednu střechu. Symbolizuje také důraz společnosti na inovace a udržitelnost. Kvůli širokému záběru společnosti bude rebranding probíhat postupně. Do roku 2025 už však Wienerberger vstoupí s novou sjednocenou vizuální identitou.

 

 

Další novinky

Více zde